Oldalak

2018. január 22., hétfő





"Ja, hogy nem is olyan egyszerű blogot szerkeszteni!" csodálkozik rá a tényre CatStone, miután két napját arra pazarolta, hogy az elképzelései alapján megszerkessze az oldalt.

Eskü bennem minden szándék meg volt, hogy ne legyen olyan nyers ez az oldal, mint a friss reggeli tojás, amit a csirkeólból szedünk ki a tyúk alól, de aztán jött a Blogger és azt mondta, hogy nem.

Vagy csak én vagyok buta hozzá...
Vagy mind a kettő...

Végül ott lyukadtam ki, hogy a jobb oldalon található "Fanfiction" fül alatt ott vannak a történetek és pont...

Hja... nézzétek el nekem, én se így szerettem volna, de az idő előrehaladtával még finomítgatok a külsőn és az elrendezésen, hátha a végén tükörtojás válik belőle. :3



1 megjegyzés:

  1. Szervusz!

    Mélyen átérzem a Bloggerrel folytatott végtelen küzdelmedet, magam is szenvedek vele, de szerintem az alapfogásokkal már (nagyjából) tisztában vagyok. Ha szeretnéd, tartok gyorstalpalót :D
    Egyéb, jószándékú tanács: a történeteket célszerű blogbejegyzésekben közzétenni, így egyszerűbb őket címkézni, illetve megjelenik a blogarhívumban, és a Blogger egy olyan okos jószág, hogy szól, ha valahol új bejegyzés van. Szóval én mindenképpen javaslom :)

    S nem mellesleg, nagyon örülök, hogy a publikálás mellett döntöttél!
    Tonhal

    VálaszTörlés